Elena Lobo, psicòloga. Ajudar les famílies a pensar
Ja fa uns quants anys que sabem que acompanyar les famílies és quelcom de summa importància, no solament per ajudar-les a mostrar...
El programa “Èxit lector”
Presentem un projecte lector que incideix en la comprensió lectora de manera cooperativa. Nou i pioner, el programa «Èxit lector&r...
L´ús de corpus lingüístics com a eina pedagògica
La lingüística de corpus és un enfocament metodològic per a l’estudi de les llengües. Per mitjà de la comp...
Els plans d’entorn, una eina per potenciar iniciatives locals.
El passat mes de març, el Consorci de Normalització Lingüística de Lloret de Mar va organitzar el Fòrum de les Llengües d'aquest mu...
Problemas de historia: ABP y didáctica de las ciencias sociales en el aula de secundaria
Alumnado en situación de estrés emocional
El contacto entre la escuela y la familia es una oportunidad de relación entre los dos principales contextos de desarrollo del niño que...
¿Qué nos pasa cuando oímos hablar del trastorno por déficit de atención e hiperactividad?
Entre algunos profesionales psico-socio-sanitarios, ante el diagnóstico de este trastorno hay más posiciones previas que, por ejemplo, ...
Ensenyar i aprendre llengua i literatura en temps de pandèmia
Ensenyar i aprendre llengua i literatura en temps de pandèmia Consell de Direcció d’ ARTICLES Lucas Law (Unsplash) La interrupció...