Apostando por una comunidad educadora
Estamos en una escuela rural, próxima a su realidad, a su entorno, y a las personas que la habitan. En el ciclo de infantil cobran vital...
Com podem aplicar la classe inversa a l’educació primària?
La necessitat d’innovar en educació ens porta a fusionar tendències pedagògiques emergents de gran impacte, com ara les cla...
Matemàtiques, joc i experimentació
A l’etapa d’educació infantil de la nostra escola, CEIP Marqués de Estella, hi havia certa inconformitat respecte a la maner...
Millorem les nostres capacitats de gestió emocional?
No hi ha emocions «bones» i emocions «dolentes», ja que totes tenen una funció: ens avisen d’alguna cosa i ens pr...
Llegim imatges
En el present article, hi analitzarem l’ús de recursos no verbals de textos del corpus ARBUC (Articles de Recerca de Batxillerat i d&rsqu...
¿Poder o autoridad?
Paraules viatgeres.
De vegades, les activitats que ens plantegem de fer a l'escola superen de molt les expectatives que tenim d'allò que volíem obtenir. I ...
Un nuevo sistema de acceso a la docencia: La propuesta de MIR docente