Com puntua l’alumnat de secundària
La puntuació és un tema complex en el qual intervenen factors sintàctics i discursius, a més de prosòdics. Aquesta ...
COMLIN-FIC: una nueva visión de la formación
Els centres docents davant d’un succés traumàtic. Eines per a equips directius i professorat....
Aquest article pretén apropar les docents i els docents al context de les emergències i les repercussions emocionals que una experiènc...
Un juego de rol sobre las alergias
La presión del inglés en la formación lingüística infantil
No cabe duda de que el inglés es cada día más necesario. La ciencia y la técnica de alto nivel se desarrollan en inglés, los aviones...
La docència en línia: un espai comunicatiu en construcció
La docència en línia: un espai comunicatiu en construcció Josep M. Castellà Lidon Universitat Pompeu Fabra. Barcelona Mariona Casa...
La isla de Nim
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...
Linda Hargreaves: “Cal donar temps als infants perquè puguin pensar”
Cada cop és més evident la necessitat de potenciar les interaccions a l’aula, però, perquè tinguin els efectes desit...