Comprenc el que llegeixo?
Malgrat que sovint són tractades d'una manera genèrica, les dificultats que troben alguns estudiants a l'hora de comprendre els textos ...
L’argumentació a l’aula: entre el raonament científic i l’opinió social
L'article presenta les possibilitats de l'argumentació a l'aula en general, i a la classe de llengua en particular, tot partint de les d...
Fer lectors en un context advers
Formar lectors competents, crítics i apassionats és actualment una tasca que sembla que es deixa en mans dels llibres de text, amb les ...
En l’avorriment, està la creativitat
En aquest article d'opinió, Núria Castro reflexiona sobre la importància del fet que els nens tinguin te...
Noticias de interés
L’ensenyament de la morfologia des d’una perspectiva sociocultural
Al present article s’hi relata una experiència sobre l’ensenyament de la morfologia a secundària des d’una perspectiva...
Brain Gym. La màgia del moviment assenyat.
La ciència està demostrant que el cervell es perllonga més enllà de la seva seu al crani, arreu del cos. Tot ell disposa de terminaci...
Usos didácticos de la lengua oral en un entorno virtual de aprendizaje