Ressenya:Todas somos Súper Profe
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
De l’aula a la tele
En aquest article, hi exposem una activitat portada a la pràctica amb l’objectiu de donar més funcionalitat al treball de l&r...
Els cucs les abelles i les botigues del teu barri
Per arrodonir
Una mirada al llenguatge des dels repertoris, els registres i els recursos dels parlants
Una mirada al llenguatge des dels repertoris, els registres i els recursos dels parlants Virginia Zavala Pontifícia Universitat Catòlica ...
Viure la història a través del joc
La ludificació és cada vegada més present a les aules de secundària. Hi han contribuït les darreres aportacions de la...
Crear disposició d’aprendre i d’afrontar un món canviant
Els sistemes educatius no s’han d’erigir com a garants de sabers apresos, sinó de la disposició d’aprendre i d’a...