¿Pedimos peras al olmo?
ContextualizandogitanaPartimos de una situación "compleja" (en el CAES), en la que existe un eterno debate sobre nuestra tarea educativa...
Play, una experiencia educativa para la ciudadanía digital
¿Se puede mejorar la competencia social jugando con videojuegos?La vida cotidiana de los jóvenes de hoy está claramente inundada de to...
Escribir textos argumentativos de forma cooperativa: una herramienta para promover el conocimiento
La experiencia de escritura cooperativa se desarrolla en primero de bachillerato humanístico, en la asignatura de filosofía del Insti...
Els rols i estereotips de gènere a l’àlbum il·lustrat
Proposta metodològica d’aula Aránzazu Sanz Tejeda Universitat de València La reflexió a l’aula sobre aspectes de g...
Aprenentatge social i emocional
A Garbí Pere Vergés el nostre alumnat aprèn a pensar, a sentir i a estimar a través de la Vida Social, un espai de governa...
En context: Objectiu: sobreviure. Battle royale, de la literatura distòpica a Fortnite
Objectiu: sobreviure. Battle royale, de la literatura distòpica a Fortnite A continuació es proposen dues activitats complementàries qu...
Contes per al poble
L’activitat anomenada contes per al poble és una variant del contacontes. Consisteix en el fet que les famílies expliquen els cont...
Les xarxes socials com a espai de col·laboració, de trobada i de formació del professorat
El present article analitza les potencialitats de les xarxes socials en la formació inicial i contínua del professorat. Aquests contexto...