La formació de lectors literaris a través de les seqüències didàctiques en forma de projecte
La metodologia de la seqüència didàctica en forma de projecte va mostrar, des que es va implantar a començament dels anys noranta, la...
Henar Rodríguez, professora de la UVA i investigadora: «La filosofia per a infants hauria de ser ...
Una autodefinició: Dona lliure, esforçada, alegre i curiosa.. Un lema de la vida: Ciència i cons-ciència. El millor de la teva fei...
La formació dels mestres en èpoques d’incertesa i des de la complexitat
El meu camí com a mestra i també com a assessora ha estat llarg, ple de dubtes, incerteses i contradiccions. Sempre he cregut que no en...
El debat del suport escolar personalitzat des del centre educatiu
Atendre la diversitat és un dels reptes de l'escola d'avui, i fer-ho amb la màxima eficàcia és una tasca molt complexa. Tots els equi...
El centre docent com a escola de ciutadania
Mitjançant la participació activa de la infància en l’àmbit escolar, els infants adquireixen coneixements, desenvolu...
Noticias de interés
Setembre: tornada a les presses
Es pot fer promoció de salut mental treballant amb joves i des dels agents socials?
Presentem una de les experiències desenvolupades per l'Associació Grups durant els darrers dos anys --els disset tallers titulats Promo...