Kamishibai, més que explicar un conte
Kamishibai, més que explicar un conte Débora Rascón Estébanez Aquest article resumeix l’experiència interdisciplinà...
No hi ha res que pugui ser permanent, tret del canvi
És el moment de repensar l’organització dels centres. La citació d’Heràclit que trobem al títol del pre...
Llegir, escriure i imaginar mons possibles
En aquest article es comparteix una experiència didàctica al voltant de l’escriptura realitzada a Pereira (Colòmbia), en qu...
Material per a l’alumnat: Emocions digitals
Dintre de tot context educatiu, en qualsevol situació d’ensenyament-aprenentatge, hi ha dos conceptes que s’erigeixen com dos dels ...
Elaborar inferències a l´aula
Inferir és una habilitat cognitiva que afavoreix la comprensió lingüística, l’aprenentatge i també l’ajus...
Compte amb el determinisme
En aquest article d'opinió, Ana Cobos ens recorda que amb mitjans és possible superar determinismes i que el repte del sistem...
Som comunitat
L’escola infantil Sant Climent, a Menorca, és un col·legi petit que té la peculiaritat de cobrir tota l’etapa educati...
Les mates, des de ben aviat
En aquest article d'opinió, Àngel Alsina comenta la necessitat d'afavorir l'adquisició de coneixements matemàtics des d'ed...