La por: una emoció viscuda a l’escola.
A l'aula de P5, hem conegut les pors dels infants i de les mares i els pares quan eren petits. Hem elaborat una proposta de treball al vo...
Problemas de historia: ABP y didáctica de las ciencias sociales en el aula de secundaria
Alumnado en situación de estrés emocional
El contacto entre la escuela y la familia es una oportunidad de relación entre los dos principales contextos de desarrollo del niño que...
Ensenyar i aprendre llengua i literatura en temps de pandèmia
Ensenyar i aprendre llengua i literatura en temps de pandèmia Consell de Direcció d’ ARTICLES Lucas Law (Unsplash) La interrupció...
La cohesió i el significat del discurs
Diferències de grau i diferències de tipus
En una classe de sisè de primària s’entaula un diàleg al voltant de les diferències. La conversa sorgeix arran d&rsq...
Pablo Martínez Cousinou: «Hi ha una gran necessitat d´ensenyar alfabetització visual a les es...
Pablo Martínez Cousinou és fotògraf, encara que la conversa que mantenim amb ell ens porta a parlar de periodisme, educació...
Poliedres animats. Creativitat, matemàtiques i TIC
Mitjançant aquest projecte, l’alumnat aplica els seus coneixements matemàtics d’una manera manipulativa, creativa i cooperat...