Trabajar por competencias, decidir por competencias
Incorporar las competencias básicas en las decisiones del centro supone una serie de cambios que movilizan, entre otras muchas cosas, el...
Libros de texto: ni contigo ni sin ti tienen mis males remedio
Como dice la vieja canción que evoca el título de este artículo, las relaciones del profesorado con el libro de texto suelen ser de am...
Etnografia de l’acte lector
L'evidència en la pràctica: Significativitat i funcionalitat. Connectant mapes conceptuals, mur...
L'evidència en la pràctica: Connectant mapes conceptuals, murals i neurones per un aprenentatge significatiu i funcional Evidència apli...
Ens han ferit l’escola
Ens han ferit l’escola; l’escola de la diferència, l’escola on la paraula circula lliurement, l’escola de l’acord...
Notícies d’interès
Aprendemos cooperativamente: una experiencia en el aula
La formació del professorat, les famílies i els plans de lectura, escriptura i expressió oral
Elaborar un pla de lectura, escriptura i expressió oral requereix que el professorat segueixi un procés de formació permanent. Pe...