¡Oye, el patrimonio es nuestro!
Aprender del patrimonio y con el patrimonio¿Cuál es la forma más adecuada para que los niños y las niñas se apropien del patrimonio ...
Eduación física: nuevos tiempos, nuevos hitos.
Com ho fem per moure’ns?
Desenvolupament d'un projecte interdisciplinari portat a terme amb alumnes de quart de primària basat en el plantejament de situacions p...
Notícies d’interès
Família i escola, traçant conjuntament una educació plena
La situació d’incertesa que estem vivint ens mostra, ara més que mai, que cap metodologia és permanent en el temps, i posa ...
El desenvolupament de les competències en educació física: utopia o realitat?
El model educatiu actual posa l'accent sobre el desenvolupament d'un seguit de competències a l'educació primària. Què implica això ...
El producte local com a base de l’emprenedoria
Quan, al setembre de 2010, vàrem assistir a un seminari de formació que parlava d'un projecte educatiu, Emprendre a l'escola, de seguid...
Taller de cuina i molt més
Quan realitzem tallers de cuina a l’escola, pensem en pizzes, pastissos, macedònia, etc. Aquesta experiència pretén, a m&ea...