Llegir per escriure i escriure per llegir: una webquest sobre el Lazarillo de Tormes
A partir d'una obra de la literatura clàssica espanyola, el Lazarillo de Tormes, l'autora elabora una proposta didàctica de lectura i e...
La perspectiva sociocultural de l'aprenentatge de llengües
La perspectiva sociocultural de l’aprenentatge de llengües Redescobrir, intervenir i implicar l’entorn lingüístic proper Xa...
Intersección entre la educación musical y la educación socioemocional
Projecte VincularXeducar
Projecte VincularXeducar Anna Gabaldà, Carme Sàez, Gemma Sàlvia Tobias VincularXeducar és un projecte comunitari que entén l&...
Recursos per a la diversitat afectivosexual i de gènere
Treballar la diversitat afectivosexual i de gènere, lluitar contra l’assetjament per homofòbia i transfòbia i elaborar prop...
Pedagogia de la vida i de la mort
El curs 2019-2020, a l’escola Congrés-Indians vam decidir dur a terme una sèrie d’activitats i dinàmiques que facilit...
Marta Perich: L’apoderament és la clau que et fa avançar
L’octubre passat un grup d’estudiants de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona va decidir que havia arribat e...
Una experiència d’inclusió
En Fouad té la síndrome de Down. Suposa un problema que, a la classe, hi hagi un alumne amb discapacitat? Quines barreres hem de superar...