La gestió del personal del centre en un context d’autonomia
La gestió del personal docent als centres públics ha estat, tradicionalment, un element considerat vetat per a la gestió de les d...
Romper para conocer
“Això no és llegir, mestre!”
La lectura té múltiples aspectes. Apropiar-se de les estratègies que permeten interpretar un gràfic, aprendre les normes d...
Recomanacions BBM
Cinc anys treballant per competències. Dels inicis als assessoraments en educació física
L'any 2008 es va concedir una beca de Millora de la Qualitat Docent (MQD) al professorat vinculat a la didàctica de l'educació física ...
Aprendre x PARTICIPAR x Aprendre
En l'actual moment de canvis profunds i d'una certa fragilitat de les institucions educadores tradicionals --des de la família fins a l'...
D’aprendre se n’aprèn.
L'aula i també l'escola són llocs pensats especialment per aprendre, perquè disposen de mestres dedicats a ensenyar, d'alumnes i d'un ...
¿Quién lo hace? Qué ayudas se presta a los alumnos en el desarrollo de las tareas
Considerant conjuntament l'organització (el com) i els continguts (el quin) de les lectures col·lectives, podem tenir una idea bastant p...