Humor
Woices. Aprendizaje compartido, a través de tareas competenciales
La invasión de propuestas tecnológicas de todo tipo es algo que no pasa desapercibido para nadie. Desde la perspectiva del docente, se ...
“Només avui”, un joc que crea vincles
L'actitud interior davant de qualsevol situació de la vida pot marcar una clara diferència entre estar «bé» o estar «incòmode».
CRÓNICA: Jornadas iberoamericanas sobre investigación en escritura académica
La redacción y edición de trabajos académicos que demanda la formación universitaria en sus distintos niveles (grado, máster y docto...
Dels centres d’interès als projectes de treball
El present article pretén mostrar els processos de canvi que segueix una mestra d’educació infantil al llarg de la seva prà...
«One day – one expression»
Els anys d’implantació del bilingüisme al nostre centre ens han permès detectar-hi possibilitats de millora. Al present artic...
Una organización de centro desde una mirada sistémica
El instituto de Viladecavalls (Barcelona) se creó el curso 1996-1997. En la actualidad tiene un total de 648 alumnos y alumnas, de los c...
Model ACCEDU: una experiència d'educació inclusiva i convivència escolar
Model ACCEDU: una experiència d’educació inclusiva i convivència escolar Quan es produeix un esdeveniment de discriminació i...