La crisis no permite la vuelta atrás
La crisis no permite la vuelta atrás La afirmación de que toda crisis puede suponer una oportunidad de renovación y cambio puede ser ci...
Una experiència d’inclusió
En Fouad té la síndrome de Down. Suposa un problema que, a la classe, hi hagi un alumne amb discapacitat? Quines barreres hem de superar...
L’aprenentatge personalitzat a l’escola
Carolina Carrillo comenta la importancia de potenciar la personalització de l’aprenentatge adaptant les activitats al ritme i als process...
Formació intercentres en competències bàsiques
El nou currículum per competències implica elements de complexitat en la posada en pràctica a les aules. L’article ens pres...
La numeració i el càlcul a l’educació infantil
Al present article, s’hi exposen diverses activitats implementades en contextos significatius d’aprenentatge, tant dins de l’aula co...
Els rols i estereotips de gènere a l’àlbum il·lustrat
Proposta metodològica d’aula Aránzazu Sanz Tejeda Universitat de València La reflexió a l’aula sobre aspectes de g...
Cuentos para crecer
Acostar la poesia a l’escola
Una bona manera d’acostar la poesia a l’alumnat és a través del joc. Col·leccionar poemes, un cada setmana, amb la in...