Danzando, pintando, cantando… ¿aprendemos? ¡En nuestra escuela creemos que sí!
¿Quiénes somos?Cuando iniciamos las actividades en el curso 2005-2006 nos propusimos que uno de los ejes de funcionamiento del centro f...
La motivació intrínseca, el multiplicador de l’aprenentatge
Consigna de l’evidència Continguts d’aprenentatge de l’evidència La motivació intrínseca és un multiplicador natural de l’ap...
L’ombra de l’arbre
Zooescrivint
El cercle de confiança més proper als infants està format per la família, però en aquest espai també hi pode...
Cal saber per creure?
Us presentem un breu però intens diàleg que va mantenir un grup de quart de primària. Tot va començar arran d’una fr...
Els clàssics a l’escola? I tant que sí!
Els clàssics han de ser a l’abast dels infants i del jovent per evitar que siguin una lectura per a pocs i, per tant, que tinguin una efi...
Agressivitat infantil, un acompanyament des de la psicomotricitat
Reptes actuals de l’educació. Respostes saludables
Per afrontar els reptes nous que ens van sorgint…, sabem que hi ha accions que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant...