Ús del temps per part de la infància i l´adolescència
Els temps extraescolars d’infants i d’adolescents són objecte de reflexió i de controvèrsia social. El debat é...
Montserrat Rodríguez Navarro, directora Escuela Infantil Santo Ángel. “Mi escuela huele especia...
“Ahí me siento agrupado.” Cinco claves inclusivas de la experiencia de un músico con síndrome ...
En el siguiente artículo se exponen algunas de las claves que han llevado a mi hermano, Rafael Calderón Almendros, a ser la primera per...
Grupo Perímetre
Recordando los primeros añosMe vine a vivir a Girona en octubre de 1982, como profesora de la Escuela de Magisterio, que entonces todav...
Els microrelats
El desenvolupament de la capacitat de comprensió dels microrelats exigeix del lector la mobilització de diverses estratègies. L&r...
Abuelos y abuelas
Educació lenta. Sovint menys és més.
Lectura: La figura de l’escriptor
Quan es llegeix literatura, la veritable complicitat la trobem entre el text i el lector. Els autors i les autores deixen els seus llibre...