Els rols i estereotips de gènere a l’àlbum il·lustrat
Proposta metodològica d’aula Aránzazu Sanz Tejeda Universitat de València La reflexió a l’aula sobre aspectes de g...
En context: Objectiu: sobreviure. Battle royale, de la literatura distòpica a Fortnite
Objectiu: sobreviure. Battle royale, de la literatura distòpica a Fortnite A continuació es proposen dues activitats complementàries qu...
Les xarxes socials com a espai de col·laboració, de trobada i de formació del professorat
El present article analitza les potencialitats de les xarxes socials en la formació inicial i contínua del professorat. Aquests contexto...
Tertúlia literària a Twiter
L’article fa una proposta de tertúlia digital per tal d’aprofundir la formació literària dels estudiants de batxiller...
Una proposta de treball interdisciplinari i plurilingüe
Per què no oblidaré l’institut?
Per què no oblidaré l’institut? Un projecte de llengua per a facilitar la inclusió educativa Victoria Abad Beltrán IES Camp ...
Lectura i Twitter: la tertúlia @llegimipiulem
L’article analitza la tertúlia @llegimipiulem i mostra les possibilitats de la xarxa social Twitter com a espai per a conversar sobre lit...
Lectura i literatura en les rutes literàries TIC