Queda’t de pedra!
El projecte Queda’t de pedra! proposa la creació d’un bibliotràiler a partir de la novel·la Pedra de tartera (1985), ...
El tiempo de la narración: una secuencia de trabajo gramatical
La seqüència presentada en aquest capítol se centra en el reconeixement i en la manipulació dels procediments lingü&iac...
Ideologías del lenguaje y lectura crítica
En aquest text s’hi argumenta que la lectura crítica ha d’incloure la lectura de les ideologies lingüístiques o les val...
Efectes d’ensenyar gramàtica integrada a l’escriptura de narracions
Aquest article presenta els resultats de la implementació d’una unitat didàctica per ensenyar gramàtica i estructura textua...
Sintaxis y educación literaria
Els autors d’aquest capítol proposen una via d’integració de l’educació lingüística i literà...
La lectura en pantalla a les aules
Un text s’entén millor si està imprès en paper que no pas si el llegim en pantalla. L’equip d’investigaci&oacut...
Gramática y uso: los conectores en los textos argumentativos
Aquest capítol es fonamenta i narra una experiència d’ensenyament dels elements de connexió en el marc d’una seqü...
Crítica de la (lectura) crítica