Materials a examen: El monstre de Mary Shelley
En el present text valorem el projecte de treball realitzat en suport digital i titulat Frankenstein: El monstruo de Mary Shelley, que tr...
Adjectius, al jardí!
La present seqüència didàctica intenta generar la reflexió metalingüística en l’alumnat de quart d’E...
En context: Argumentar amb jocs de rol i elaborar un reportatge a partir d’una entrevista
Se presentan dos actividades diferenciadas: una de argumentación oral a través del juego de rol y otra de elaboración de una entr...
Ens inventem una llengua!
L’article presenta una seqüència per treballar la reflexió gramatical en un projecte d’investigació i creaci&oac...
Una metodologia per ensenyar llengua en contextos multilingües
Un repte de l’educació és saber com, partint de les competències plurilingües de l’alumnat divers, es pot aconse...
Ensenyar gramàtica: quan el perquè articula el què i el com
El rol de l’ensenyament gramatical a l’educació lingüística és objecte d’un debat permanent. Dos dels focu...
El foment de la lectura a través de l’escape room
L’article següent presenta una sessió didàctica amb l’objectiu de fomentar la lectura dels clàssics a l’au...
Indagar sobre gramàtica a les aules