Para ayudar a comprender: ¿qué se debe hacer?, ¿qué se hace?, ¿qué se puede hacer?
Las tres preguntas que dan título a este artículo tratan de aclarar cuál es la distancia entre lo que se hace y lo que se podría lleg...
Elogi del curtmetratge (com a eina didàctica)
Aquest article és un elogi del curtmetratge que arrenca d'un diàleg imaginat amb La hipótesis del cine: Pequeño tratado sobre la tran...
El salón de los rechazados
El salón de los rechazados Una propuesta para ESO y bachillerato Silvia García-Ceballos , Borja Aso Universidad de Zaragoza Presentamos u...
Conversar sense paraules
Conversar sense paraules Loli Vázquez Carrasco, Mar Carreras Salarich Conversar sense paraules, amb la mirada, el gest, el moviment, l’es...
Currículo inclusivo
Currículo inclusivo Coral Elizondo Carmona Maestra y psicóloga educativa Orientadora del EOEIP número 4. Zaragoza. Blog Mon petit coin ...
Investigar la llengua que s’utilitza
L’article mostra una proposta formadora de docents de lletres que va tenir lloc a la Universitat Nacional de San Martín (Argentina). Desp...
Fruites i verdures
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
El diálogo constructivo
La bona expressió oral es considera necessària per exercir algunes professions, com ara l’advocacia o el periodisme radiofò...