Ressenya: Com s´aprenen les llengües en secundària
El plaer en l’aprenentatge: una visió des de la neurociència
El plaer és un aspecte clau en el procés d’aprenentatge. A nivell de circuits neuronals i de neurotransmissors, la dopamina es rel...
Per Nadal, decorem magdalenes
Tothom hem pogut veure com les pràctiques d’hostaleria han anat guanyant presència en diferents àmbits de les nostres vides...
Menjar-se el món
El sol brilla. Sonen les gralles i els timbals. S'aixequen els gegants, ballen els capgrossos... Es posa en marxa l'alegre cercavila, tot...
¿Cómo ayuda la educación visual y plástica a desarrollar las competencias básicas?
Un marco de referencia: la cultura visual"Vivimos en un entorno eminentemente visual." ¿Cuántas veces hemos oído esta misma expresión...
Liliana Alday.
El receptor, espectador al teatre
La recepció del fet teatral necessita el coneixement i la formació respecte a les convencions que fan possible passar del text a la rep...
Diferenciar entre leyenda y hecho histórico a través del relato y la gamificación
Esta propuesta incluye actividades para trabajar las cuatro habilidades lingüísticas (escuchar, hablar, leer y escribir) a través del r...