Organitzar i impulsar un centre de secundària vers el treball per projectes
L’aprenentatge basat en projectes (ABP) no solament implica aspectes metodològics, sinó també estructurals i logísti...
«Vols participar en un espectacle?»
«Vols participar en un espectacle?» Aquesta és la invitació del Projecte PALCO, amb la intenció que l’art, en l...
Reflexionar sobre la llengua per aprendre a escriure. Un repte difícil però necessari
En aquest text, hi reflexionem sobre la importància d'un ensenyament-aprenentatge dels coneixements sobre la llengua dialògic i context...
Trobades. Premi
Cinema, Holocaust i educació
Un procés com el de l’Holocaust, que desconcerta qui pretén estudiar-lo amb intensitat, ha arribat a constituir-se en un subg&egra...
Classes centrades en l’alumnat en la formació del professorat
Quan els estudiants de Didàctica de la Llengua i la Literatura realitzen les pràctiques, tornen a les aules de secundària amb una...
Això és meu! I tu? Què comparteixes?
En sortir de l’escola, el Miquel, de 3 anys acabats de fer, va al parc a jugar una estona. La mare li ha portat de casa una bossa amb una...
L’escriptura de textos teatrals