Todos sumamos
En la Escuela Puig d'Agulles, en Corbera de Llobregat (Barcelona), tenemos la pretensión de desarrollar en nuestros alumnos y alumnas la...
Recursos digitals per aprendre llengües
L'aprenentatge de les llengües s'ha transformat enormement amb la irrupció de la digitalitat. Aprenents i docents han de seleccionar, a...
Reseña
¿Cómo aprendemos?: Una aproximación científica al aprendizaje y a la enseñanza RUIZ MARTÍN, H. Barcelona. Graó, 202...
En contexto: «Haciendo historia»
«Haciendo historia» «Haciendo historia» es un proyecto educativo donde construimos un relato histórico mediante la utilizaci&...
Claus per facilitar la convivència intercultural en educació infantil
Claus per facilitar la convivència intercultural en educació infantil Andrea Khalfaoui La participació de les famílies, les intera...
El asesoramiento, ¿reto o necesidad?
El asesoramiento, ¿reto o necesidad? Pepi Torres Muchas escuelas están inmersas en procesos de transformación y mejora con el objetivo ...
Ciència a l’escola: «Aquests turons han estat i seran sempre iguals que ara? Si no és així,...
Promoure el pensament científic de l’alumnat implica desenvolupar-ne la capacitat d’investigar, de raonar i de comprendre en profun...
Material per a l’alumnat: Ens ho passem de cine