Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat ho poden fer ...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat també ho poden fer gairebé tot; simpleme...
Yvonne Laborda. Mare, esposa, escriptora i terapeuta. “Vivim l’aquí i l’ara. No ens preocupa el ...
El contracte didàctic
Al present article, s’hi mostra una eina d’autoavaluació i els resultats que va oferir el fet d’utilitzar-la en el marc d&rsq...
Codis QR per a tothom
La lectura de codis QR a l’escola obre un ventall molt interessant de possibilitats. En aquest article, s’hi presenta un exemple pr&agrav...
Fin de curso y emociones sentidas
Un programa de intervención educativa en el aula para desarrollar la competencia oral en alumnos...
Desde hace ya varias décadas, existe una preocupación generalizada en el ámbito de la educación sobre el uso y la calidad de la lengu...
Què té de particular dirigir un centre escolar?
Les pràctiques professionals de la direcció d'un determinat centre escolar són diferents a les d'altres organitzacions? L'article part...
Els projectes a l’aula d’acollida. Un recurs aglutinador.
El treball per projectes es presenta com un bon recurs valuós per a la integració de l'alumnat nouvingut i permet donar cabuda a tothom...