Hi havia una vegada… Llops, sentits i papallones
Hi havia una vegada... Llops, sentits i papallones M. Àngels Trimiño Moreno Quan la planificació permet recollir l’espontaneï...
Caminos escolares: construir la ciudad desde la infancia
Caminos escolares: construir la ciudad desde la infancia Sara Colorado Ramírez, José Luís Muñoz Moreno, Rosa Maria Pallarès M...
Entendre llengües sense haver-les apreses
La intercomprensió lingüística és una eina més per assolir la competència plurilingüe i pluricultural a l...
Llegir les ciutats, habitar els llibres
A La ciudad de los niños, Tonucci (2014) ens recorda que una ciutat sensible a les necessitats de la infància serà millor per a t...
L’ensenyament de la gramàtica a l’educació obligatòria
Isabel Ferrer, pedagoga, psicòloga i logopeda. «Més enllà de les paraules»
Fa anys que treballa amb persones de diversos col·lectius a partir del que ella anomena «eix de la comunicació i el llenguatge&raq...
Aplicar matemàtiques per ser coherents.
La utilització dels coneixements en situacions del món real és un dels reptes del treball per competències. L'article mostra de maner...
Menjar fruites i verdures des de petits.
El següent article, presenta un material de suport per a les famílies, aquest en concret, té per objectiu treballar la tematica de l'a...