Notícies d’interès
El treball de l’ensenyant d’educació especial amb alumnat que presenta dificultats lingüístiqu...
Al nostre centre, l'educació especial no és concebuda com l'educació d'un tipus d'alumnat, sinó que és entesa com el conjunt de recu...
Alegries i il·lusions de ser mestra d’infantil.
La figura de la mestra d'educació infantil s'ha d'entendre com la d'una persona intel·lectual que actua a la manera d'un artista o d'un...
Liliana Aldai
Recursos per a l’aula: Oralitat i poesia
L’estratègia que presentem persegueix abordar els recursos de l’expressió oral. Per fer-ho es proposa escoltar poemes i grav...
A les escoles, les persones adultes de les famílies són còmplices o instruments?
Per acompanyar els infants, la col·laboració amb les seves mares i els seus pares és imprescindible. Però, com donem forma...
Didàctica de la planificació en el procés d’escriptura
La millora dels processos d’ensenyament i aprenenetatge competencials a primària
En aquest article, hi proposem un model d’actuació que permeti, de manera col·laborativa, identificar el model d’alumne o al...