Alegries i il·lusions de ser mestra d’infantil.
La figura de la mestra d'educació infantil s'ha d'entendre com la d'una persona intel·lectual que actua a la manera d'un artista o d'un...
Liliana Aldai
Recursos per a l’aula: Oralitat i poesia
L’estratègia que presentem persegueix abordar els recursos de l’expressió oral. Per fer-ho es proposa escoltar poemes i grav...
A les escoles, les persones adultes de les famílies són còmplices o instruments?
Per acompanyar els infants, la col·laboració amb les seves mares i els seus pares és imprescindible. Però, com donem forma...
Didàctica de la planificació en el procés d’escriptura
La millora dels processos d’ensenyament i aprenenetatge competencials a primària
En aquest article, hi proposem un model d’actuació que permeti, de manera col·laborativa, identificar el model d’alumne o al...
Com anell al dit
El silenci a l’aula.
Els avisos, les demandes de silenci, el crit de to alt que emet un ensenyant cap als seus alumnes no exerceix sempre el mateix efecte. De...