RESSENYA: Pedagogías invisibles. El espacio del aula como dicurso
«No hi ha res que sigui intranscendent a l´espai de l´aula» és una de tantes afirmacions aforístiques amb les quals María Acaso (p...
Carta a companys i companyes.
El consell escolar de centre. Què, qui, com
«S'han celebrat les eleccions al consell escolar de centre a l'institut de la meva filla i no s'hi volia presentar ningú. Al final, hem...
Extendamos la voz: comuniquemos nuestras acciones
Extendamos la voz: comuniquemos nuestras acciones Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. Debemos replantearno...
Per què insistim en conversar per aprendre ciències?
En aquest article, hi defensem la necessitat de conversar per aprendre ciències a partir d'exemples i reflexions extrets d'una recerca e...
Aplicació: La pura veritat
Davant de la postveritat i de la manipulació en xarxes socials, és imprescindible que es desenvolupi la competència del pensament...
Relats breus per desenvolupar la competència literària
Aquesta contribució presenta les línies fonamentals de treball del grup ARA (Aplicació de la Recerca a l’Aula) al voltant d...
Pistas para la evaluación: Estilos comunicativos de los profesionales de EI