El conte: un recurs per a la integració.
El que s'exposa aquí és el resultat de la tasca d'un grup de mestres de Santiago de Compostel·la. La idea principal va ser la de crear...
Romper el tabú de la lentitud
slow food, slow citiesCarl Honoré (C.H.): Sin duda. Aprender es una cuestión de ritmo y timing. Los niños necesitan encontrar retos ac...
La mort en les lectures personals de lectors adolescents
La construcció d’un lector adolescent està subjecta a molts factors de tipus social i cultural. Què mou els nois i les noie...
La competència digital mitjançant la participació en projectes eTwinning
eTwinning és la comunitat de centres escolars europeus que disposa d’una plataforma digital pròpia, Twinspace, que ofereix als doc...
Un microrelat darrere un quadre
La seqüència didàctica plantejada es basa en la lectura del microrelat sobre l’observació d’una obra pictò...
La educación literaria en el bachillerato
Las clases de literatura se situaban, en la amplia escala del tedio, arriba de química, debajo de civismo y antes del recreo. Para los p...
L’aprenentatge productiu, l’aprenentatge a través de l’experiència
L'aprenentatge productiu és un model educatiu basat en els conceptes pedagògics del currículum individual i de l'aprenentatge a travé...
El vídeo digital a la nostra aula.
La presència de la càmera fotogràfica i la càmera de vídeo digital a la nostra aula ens obre un gran ventall de possibilitats creati...