És correcte dir «Hay que frenar al coronavirus»?
L’aprenent mitjà
Algú ha vist alguna vegada un aprenent mitjà? Podries definir l’aprenent mitjà? La «normalització» &eacu...
Ressenya: Introducción a la pragmática. Una perspectiva sobre el lenguaje en acción
Els alumnes, part activa dela revisió d’un text
Als alumnes, se’ls fa estrany i difícil revisar els seus textos per diversos motius: la manca d’hàbit, la poca distàn...
El diccionario escolar de familias etimológicas y la enseñanza del vocabulario
Desarrollo de la competencia léxica y diccionarios de familias etimológicasEs cierto que el vocabulario se va aprendiendo a lo largo de...
Cooperació entre la família i l’escola: “Juguem amb les matemàtiques”.
Aquesta experiència es troba integrada en un macroprojecte de relació entre família i escola. Es desenvolupa de forma interdisciplinà...
En la escuela, ¿es posible una educación lenta?
El objeto de este pequeño artículo es poner sobre la mesa dificultades y oportunidades para poder hacer una reflexión en nuestros luga...
Ensenyar a argumentar en sisè de primària
Montserrat Ferrer Ripollés, Manuel Miró Escuder Escola Lluís Revest. Castelló de la Plana Aquest article pretén mostrar una s...