Com creem línia d’escola des del cicle inicial?
La potència del contraexemple: espiar i observar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...
Defensem el Delta!
Defensar el delta de l’Ebre, el nostre territori, és conèixer-lo, descobrir-lo i estimar-lo. Aquests són els objectius prin...
Els arquetips universals
Els mecanismes per fomentar l’esperit crític de l’alumnat d’educació secundària no sempre són clars. Per...
¿Miente o imagina demasiado?
Los bebés y la televisión
Recientemente se han prohibido en Francia los programas televisivos dirigidos a niños menores de 3 años. Ya no se trata de alertar sobr...
Cómo se trabaja en un centro cuando éste se propone cambiar
AntecedentesEl profesorado del instituto de Badia del Vallès posee una tradición de planear y ejecutar decisiones estratégicas de form...
La comunicación desde la Mirada Pikleriana