Orientacions per a la millora de l´articulació i l´expressió oral infantils
Construir l’aula i l’escola des de la condició humana.
L'aula i l'escola són espais que es construeixen i que adquireixen vida en la mesura que els habitem persones amb les nostres històries...
Los libros que dejan huella
Un canon es una lectura del presente hacia el pasado, para decidir qué enseñar, qué antologar, cómo hacer para que ciertos libros per...
Saci Pererê llega al aula de cinco años
Desde que iniciaron la escolaridad, este grupo de doce niños y niñas de cinco años tiene en su horario semanal una sesión de filosof...
Recomanacions de Bibliomèdia: Jo vaig amb mi
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Jo vaig amb mi DÍAZ REGUERA, R. Barcelona. Thule, 2017 Un llibre amb unes il·lustracions encantadores, fet...
Treintaicinco años de revuelta educativa
Treintaicinco años de revuelta educativa Pilar Gargallo Otero La Federación de movimientos de renovación pedagógica de Cataluñ...
Parlem de comunicació, llenguatge i parla a l’etapa de 3-6 anys
Moltes vegades s'identifica parlar amb la parla. Aquest article vol obrir aquesta mirada. El parlar dels infants és indissociable del seu...
Educació i municipi. Apunts d’una experiència de projecte educatiu de ciutat
Una participació més àmplia dels municipis en l'educació ha de servir per desenvolupar projectes collectius amb la coresponsabilitat ...