Veus de nens i nenes en temps de confinament
Com puntua l’alumnat de secundària
La puntuació és un tema complex en el qual intervenen factors sintàctics i discursius, a més de prosòdics. Aquesta ...
COMLIN-FIC: una nueva visión de la formación
Carta a companys i companyes: Rella
Alegrías e ilusiones de ser maestra de infantil
Cuando en el primer número de Aula de Infantil del año 2008 apareció el artículo de Santos Guerra titulado "Una simple maestra de inf...
La docència en línia: un espai comunicatiu en construcció
La docència en línia: un espai comunicatiu en construcció Josep M. Castellà Lidon Universitat Pompeu Fabra. Barcelona Mariona Casa...
Quan l’escola visita la universitat
Des del curs 2013-2014 l’alumnat de la Facultat d’Educació de Donostia- Sant Sebastià s’encarrega d’organitzar u...
Hipertextos fragmentats
El cànon per a la formació literària i l’educació literària a primària són alguns dels contingu...