Dues experiències d’aula a l’etapa de primària des del punt de vista de l’avaluació....
En aquest article, hi analitzem dues experiències dutes a terme als cicles mitjà i superior de l'etapa de primària. Partint d'una visi...
Contextualización, indagación y modelización
La enseñanza contextualizada de la cienciaa; Desde el punto de vista teórico, la enseñanza contextualizada se fundamenta en la visión...
Aprendre els sons del català en un entorn multilingüe: una proposta.
Aquest article proposa un itinerari per a l'aprenentatge dels sons del català en un entorn multilingüe. A partir d'arguments que proven...
Ensenyar a llegir i a escriure en temps de pandèmia
Ensenyar a llegir i a escriure en temps de pandèmia Federico Navarro, Delia Lerner, Alejandra Meneses, Karen López-Gil, Roxana Artal, Pab...
Los abuelos y las abuelas, otra educación
Quan suquem una galeta a la llet…
El treball de ciències a l'escola ens ha d'acostar a la idea de conèixer per comprendre els fenòmens del món, per poder-nos-hi implic...
Josep M. Artigal, maestro de inglés. «Yes, we can!»
La competència en comunicació audiovisual.
La incorporació de la competència comunicativa audiovisual a l'educació obligatòria a Catalunya representa una novetat respecte als c...