En context: De la línia del temps vital al paradigma verbal
Aquesta activitat, en part oral i de parla exploratòria, planteja reflexionar sobre el (pas del) temps i la seva relació amb els usos ve...
Perfil sociolingüístico de los aprendices de español como lengua de herencia en los Estados Un...
EN LÍNI@: Hem de celebrar el Nadal?
S'han de celebrar, a l'escola, les festes d'origen cristià com ara el Nadal? Això implica que també hi hem de celebrar les d'origen mu...
Educació, gestió i territori
L'Associació Catalana de Tècnics i Tècniques d'Educació de l'Administració Local ha complert deu anys d'existència. Per celebrar-ho...
Núm. 143: El treball dels sentiments a l’aula d’acollida.
Recuperant l’alè: famílies en desaceleració
A partir de l'observació dels nostres fills i filles petits, han sorgit moltes preguntes i algunes reflexions que ens han portat a repen...
No perder de vista lo esencial
Hemos entrado en 2012 y, aunque el año académico empieza en septiembre, parece que estos días nos invade la necesidad de formular nuev...
Parar l´orella, detenir la mirada, construir sentit
Parar l’orella, detenir la mirada, construir sentit Les bondats de l’àlbum il·lustrat per a l’educació literària...