Tinkering: de la mà al pensament
Tinkering: de la mà al pensament Ane Arribillaga Sagastibeltza, Mari Jose Velasco García, Begoña Sabuqui Labiano A la proposta de tinke...
Organitzar i impulsar un centre de secundària vers el treball per projectes
L’aprenentatge basat en projectes (ABP) no solament implica aspectes metodològics, sinó també estructurals i logísti...
«Conviure a la Mediterrània»
Aquest programa educatiu recull el llegat de barreja dels pobles que habitem el Mare Nostrum des de fa més tres mil anys. Impulsat des de...
Prou assetjament! Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes... Sabem que hi ha iniciatives que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt d...
Magia. La il·lusió d’un moment
En el marc d'Experigoza, un espai matemàtic lúdic i participatiu que vam dissenyar amb Ángel Salar per a l'Ajuntament de Saragossa, es...
Conèixer, descobrir i aprendre junts a través de la ciència
Una situació quotidiana com que un infant porti un bastó permet que la mestra generi una situació d'aprenentatge al voltant del centre...
Coeducar en la societat de l’informació.
Control del progreso de la comprensión lectora
Desde el principio, un programa de evaluación de la comprensión lectora parece una herramienta necesaria para realizar un seguimiento e...