Construir es construirse
Destruir las torres hechas con las cajas de cartón es el juego favorito de un niño. Cada vez que el adulto las construye, él las derrib...
Les llengües a l'escola
Les llengües a l’escola Reconeixement, distribució i conscienciació Luisa Martín Rojo Universitat Autònoma de Madrid Al...
En context: Una sessió de pòsters sobre tòpics literaris
Aquest projecte té com a objectiu analitzar i observar els tòpics sobre l’amor a la literatura medieval, al cinema, a la televisi&...
Juguem?
Etimològicament la paraula joc ve del llatí iocus, que significa ‘diversió, esbarjo, broma, passatemps’. El joc &eacu...
Educació social i escola, un diàleg necessari
En el present article, s’hi dóna a conèixer el debat generat i les conclusions a les quals es va arribar al I Congrés Inter...
L´enriquiment de la classe de psicomotricitat amb grups heterogenis
En aquest article, s’hi presenta una nova manera de fer, una nova manera d’organitzar la psicomotricitat a l’etapa d’educaci&o...
Sentit comú o coneixement professional?
M. Jesús Comellas defensa que el professorat ha de ser valorat per les competències que mostra i el seu saber&n...
La incorporación de propuestas externas en un aula abierta