El diari d’aula: una eina compartida i compromesa
El diari d’aula és un document dinàmic i interactiu que recull la vida de la classe, que ofereix mirades diferents als fets que es...
Experiencia: ¿Cuento cuentos porque soy maestra o soy maestra porque cuento cuentos?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...
De l’aula a la tele
En aquest article, hi exposem una activitat portada a la pràctica amb l’objectiu de donar més funcionalitat al treball de l&r...
Reforcem el model d’escola catalana
Núm. 159: La competència oral a través dels mitjans audiovisuals.
Per arrodonir
“¡Elemental, querido Watson!”. Argumentar y justificar
Des de l'època grega, els arguments formen part dels raonaments que serveixen per enunciar propietats i teoremes matemàtics.
La plástica como motivadora de la imaginación en un aula de compensación educativa
El lugar y los protagonistasNuestro proyecto se desarrolló en un ACE o aula de compensación educativa. En ella recalan alumnos de secun...