Las competencias, hacia la práctica educativa
Necesaria interacción entre teoría y práctica en el desarrollo del currículo por competenciasEstamos en momentos de desarrollo curric...
Retos para la enseñanza de la historia del arte
Retos para la enseñanza de la historia del arte Jesús Ángel Sánchez-Rivera Universidad Complutense de Madrid Pilar Rivero Gracia C...
Ressenya: DidàcTICs. Projectes de llengua i literatura per a l´aula de secundària
Ressenyes DidàcTICs: Projectes de llengua i literatura per a l’aula de secundària MARTÍ, A.; GARCÍA, P. Alzira. Bromera, 202...
Ensenyaments sense aprenentatge
Ens estem moltes hores a les aules, però de vegades les propostes que hi fem no tenen força i les criatures no hi acaben de connectar. T...
Art a l’educació infantil? Una proposta de projecte a partir de l’obra de Joaquín Sorolla
Al present article, s’hi presenta una proposta per al segon cicle d’educació infantil basada en els projectes de treball i en les m...
Tecnologías y formación del profesorado, una visión crítica
La formació TIC ha d’estar basada en la invisibilitat de la tecnologia, en el disseny i en la posada en pràctica d’experi&eg...
Plan Ceibal, un projecte de país. Una experiència amb les computadores XO
La integració de les tecnologies de la informació i la comunicació és una prioritat en la majoria de les polítiques educatives del m...
La comunicació assertiva dels docents