Cap solució tecnològica substitueix la vivència del temps escolar
Cap solució tecnològica substitueix la vivència del temps escolar La pandèmia i els diversos confinaments han tingut una repercuss...
Ressenya: Projectes per aprendre literatura: Interpretació i creativitat a l´aula
Ressenyes Projectes per aprendre literatura: Interpretació i creativitat a l’aula FONTICH VICENS, X. Bellaterra. Servei de Publicacions d...
Grups que generen espais de narració
Què pot passar quan una colla de famílies es reuneix davant d’un relat en un espai públic i comença a generar explic...
Déu parla moltes llengües
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Dalí, 25 años después
El currículum escolar en el marc de la nova ecologia de l’aprenentatge
Aquest article presenta una reflexió sobre el currículum escolar en el marc de la nova ecologia de l'aprenentatge pròpia de la societa...
Viatge. Mèxic
El proceso de derivación de las competencias básicas en los centros docentes
La Ley Orgánica de Educación (LOE), en función de los cambios sociales, económicos y epistemológicos de finales del pasado siglo y p...