Júlia Petit: «Les entitats de lleure hem de situar els infants i el jovent al centre i acompany...
La calor ja és aquí i amb ella ha arribat també el desconfinament. És el moment, doncs, de les entitats de lleure, sobre l...
L’aprenent mitjà
Algú ha vist alguna vegada un aprenent mitjà? Podries definir l’aprenent mitjà? La «normalització» &eacu...
Ressenya: Introducción a la pragmática. Una perspectiva sobre el lenguaje en acción
Els alumnes, part activa dela revisió d’un text
Als alumnes, se’ls fa estrany i difícil revisar els seus textos per diversos motius: la manca d’hàbit, la poca distàn...
«¿De qué sirve un libro sin dibujos…?». Álbum y formación de lectores literarios
Viaje: Morriña. Galicia, sitio distinto
El diccionario escolar de familias etimológicas y la enseñanza del vocabulario
Desarrollo de la competencia léxica y diccionarios de familias etimológicasEs cierto que el vocabulario se va aprendiendo a lo largo de...
El portafolis avaluatiu