Aprendre a cooperar en línia: eina per a la inclusió
Aprendre a cooperar en línia: eina per a la inclusió José Ramón Lago Martínez, Mila Naranjo Llanos, Anna Oliveras Rovira Aque...
Zooescrivint
El cercle de confiança més proper als infants està format per la família, però en aquest espai també hi pode...
Material per a l’alumnat: Robòtica i programació: els Bee-Bot al cicle inicial
En aquesta proposta es vol fer un pas endavant i treballar la robòtica i la programació perquè tots dos camps es transformin en u...
Els clàssics a l’escola? I tant que sí!
Els clàssics han de ser a l’abast dels infants i del jovent per evitar que siguin una lectura per a pocs i, per tant, que tinguin una efi...
En context: Diguem les coses pel seu nom
L’observació i la reflexió lingüisticoliterària es realitzen mitjançant dos audiovisuals que permeten concretar...
Gestió dels indicadors per a una avaluació trans-formativa
L’avaluació de centre mitjançant els indicadors té una dimensió formativa per a la institució docent com a or...
LOMCE y neoliberalismo
La LOMCE se’ns presenta com una referència per a l’excel·lència i per obtenir uns millors resultats en els diferents ...
Com podem mantenir l´ànim tal com estan les coses?
Hi ha moltes maneres, sense fer demagògia, de ser alegres, optimistes, positius, entusiastes, d’anar engrescats per la vida. S’ha d...