Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Sobre els espais escolars
Aprenentatge basat en projectes
L’aprenentatge basat en projectes és una proposta educativa amb una àmplia tradició, tant en literatura pedagògica c...
Ressenya: Leer en el centro escolar
Sobre la competencia comunicativa
Al començament de la dècada de 1970, i en el context de les investigacions de la sociolingüística i de l’etnografia de...
«Yo»: hablamos de nosotros a través del arte
Com podem dir alguna cosa de nosaltres mateixos mitjançant el llenguatge plàstic? Aquest serà el tema del taller «Jo»...
Descobrint les potencialitats del jovent de Badalona Sud amb l’ApS
La formació és clau per al canvi i l'ApS ens dóna l'oportunitat d'incidir de manera transversal en el territori, atès que dóna respo...
L’enneagrama, una eina de coneixement per millorar la pràctica