Sobre la promoció de la lectura amb TIC a l´aula
Aquest article planteja la importància d’utilitzar les TIC a l’hora de fer promoció de la lectura a l’aula. En primer ...
Alumnado con discapacidad visual
Una gran part dels aprenentatges que els infants realitzen des que neixen es produeixen a través de la visió. En el cas d’alumnat ...
¿Crisis? ¿Qué crisis?
A qui li toca seguir el conte?
Aquest article té l'origen en una experiència realitzada al llarg del curs 2003-2004 en formació de coordinadors d'aules d'informátic...
Material per l’alumnat: El teatre i la dansa, juguem i aprenem
Breve historia de la ortografía de la lengua castellana
Cada llengua segueix un procés diferent en el seu desenvolupament i en la seva fixació escrita, i es va adaptant progressivament a les n...
Educar para crear
En las últimas décadas la forma en que niños y adolescentes se comunican y acceden a la información ha cambiado profundamente. La pre...
Mi cerebro no funciona, no he desayunado
IntroducciónLa alimentación y nutrición humanas, contenidos del bloque "Las personas y la salud" en 3.º de ESO, presentan gran releva...