Introduïm la metodologia d´aprenentatge basat en problemes (ABP) a l´aula de tercer de primària
En el present article, s’hi relata l’experiència d’introduir la metodologia ABP en una aula de tercer de primària, amb...
La complejidad sintáctica en los textos escolares
Les creences es reforcen
Les creences tenen la capacitat de preveure el que passarà i ens hi predisposen fent de filtre o de catalitzador perquè passi justament ...
Glosar a l’escola primària?
Glosar és una activitat comunicativa tradicional, actualment en vies de revitalització i reformulació a Catalunya. Coneguda en altres ...
Procesos metacognitivos y tareas de resumen en la lectura
Un aspecto reflejado en el estudio PISA, o en las concepciones más actuales de la psicología y otras áreas afines, es que la lectura, ...
La otra vida de las palabras: Entrevista a Juan Mata
La traducción en el mundo de los chistes
Friedrich Nietzsche: La importància de la paraula oral i escrita escaient
Friedrich Nietzsche La importància de la paraula oral i escrita escaient Esmentar el nom de Nietzsche sempre genera certa incomoditat i p...