L´ús de corpus lingüístics com a eina pedagògica
La lingüística de corpus és un enfocament metodològic per a l’estudi de les llengües. Per mitjà de la comp...
Fem l’arbre genealògic?
La història no és un tema fàcil per a l’alumnat de primària, malgrat això, el currículum de cinqu&egra...
Nedant entre núvols
La por: una emoció viscuda a l’escola.
A l'aula de P5, hem conegut les pors dels infants i de les mares i els pares quan eren petits. Hem elaborat una proposta de treball al vo...
Problemas de historia: ABP y didáctica de las ciencias sociales en el aula de secundaria
Estimat planeta, jo també et vull habitar
Estimat planeta, jo també et vull habitar El dret a gaudir i comprendre l’entorn que ens envolta Sara Isabel Cortes Amador + Avui dia enc...
Portafolio literario: poesía creada por los niños y las niñas
Portafolio literario: poesía creada por los niños y las niñas Débora Rascón Estébanez Este artículo describe una ex...
Ensenyar i aprendre llengua i literatura en temps de pandèmia
Ensenyar i aprendre llengua i literatura en temps de pandèmia Consell de Direcció d’ ARTICLES Lucas Law (Unsplash) La interrupció...