Quan suquem una galeta a la llet…
El treball de ciències a l'escola ens ha d'acostar a la idea de conèixer per comprendre els fenòmens del món, per poder-nos-hi implic...
Miradas. Libros. Biblioteca de aula. Encuentros. Convocatorias. Web
El foment de la lectura a l’escola
Tres mals usos de l´expressió «nivell de competència curricular»
El nivell de competència curricular (en endavant, NCC) es configura com allò que l’alumnat domina, sap fer, té adquirit o, ...
Núria Castejón, directora de programes testimonials. «Si els escoltes, et fan parar a pensar»
La Núria té una llarga trajectòria a treballar en programes on l’opinió dels protagonistes dibuixa el camí de...
Inclusión de un alumno con TEA en el aula de música
La formación inicial y permanente del profesorado de secundaria
Hace unos años, en 2004, tuve la oportunidad de exponer en un debate organizado por la Fundación Jaume Bofill mi parecer acerca del est...
Els patis de les escoles: espais d’oportunitats educatives
El pati és un espai educatiu privilegiat als centres escolars i tan important és la morfologia que té com l'ús que se'n fa. Aquest ar...