Convé endarrerir el grup d’edat en l’escolarització dels infants prematurs?
En aquest article d'opinió, Vicenç Arnaiz reflexiona sobre la conveniència que els infants prematurs puguin endarrerir l’es...
La competència informacional (llegir per aprendre) al pla de lectura i escriptura
Al present article, s’hi presenten orientacions específiques perquè els centres docents, en funció de la seva realitat sing...
Si construïm un rellotge de Sol per a l’escola, aprenem matemàtiques i altres coses?
Aquest projecte té com a objectiu principal construir un rellotge de sol per a l’escola. L’experiència que presentem é...
Queremos MusicArte, una propuesta de trabajo interdisciplinar
Crónica: I Jornadas sobre Geogebra en Andalucía
Plegar abans. Reflexions per al debat
El Departament d'Ensenyament ha convidat els instituts que ho desitgin a instaurar la jornada anomenada compactada, intensiva, seguida, c...
Compartir vivències d’aprenentatge.
A l'article, s'hi proposa que els aprenentatges s'haurien de viure com una manera de compartir vivències en el coneixement a partir de p...
Etnografia de l’acte lector