Com eduquem als homes del segle XXI?
En una societat que canvia tan ràpidament com la nostra, els perfils de gènere també han d'evolucionar. I així ha succeït, encara qu...
Milena en qüestió
Pensamos más y acertamos. Respuestas saludables
Pensamos más y acertamos. Respuestas saludables Sabemos que hay cosas que funcionan. Queremos disfrutar del trabajo y podemos mejorar, ta...
Covid-19 i lletrisme
Covid-19 i lletrisme Daniel Cassany Universitat Pompeu Fabra. Barcelona La covid-19 ha modificat les pràctiques lletrades. Revisem algune...
La poesia no hi ha qui l’aturi
El lideratge educatiu: una oportunitat
Assumir el càrrec de la direcció del centre és una qüestió molt controvertida dins del nostre àmbit profession...
Convé endarrerir el grup d’edat en l’escolarització dels infants prematurs?
En aquest article d'opinió, Vicenç Arnaiz reflexiona sobre la conveniència que els infants prematurs puguin endarrerir l’es...
La competència informacional (llegir per aprendre) al pla de lectura i escriptura
Al present article, s’hi presenten orientacions específiques perquè els centres docents, en funció de la seva realitat sing...